Venom

 2011.09.21. 13:56

Hihetetlenül ritka szar, jómagam, mozgalmas életem 35 éve alatt egyszer alkottam ilyet, ergo, nem is nagyon tudom pontosan behatározni, mi kell hozzá. Gyanítom, hogy egy olyan fokú berúgás utáni állapot, amikor az ember maga is pókembernek hiszi magát és órákig képes hullarészegen nekiugrálni egy tűzfalnak, hogy megtapadjon rajta. Na de, a szarról: nagyon kellemetlen, csípős szagú, KENYÉRTÉSZTA állagú, sötét, igazi gonosz szar. Jellegzetessége, hogy különleges molekulaszerkezetéből adódóan képes megtapadni a fajansz belső falán. Nem vagyok benne biztos, de szerintem, ha tovább hagyom élni, ki is mászik belőle. A sima öblítés, legyen az akár három vagy négy, nem viszi le. Sőt, ha wc-kefével esünk neki, készüljünk rá, hogy a művelet végeztével izomláz fog minket gyötörni. Ahogy mondtam, rosszindulatú, ősi gonosz szar ez, nem ajánlom senkinek, viszont, ritkasága miatt a legvédettebb.

Címkék: szar kenyér tészta ragad tapadós

A bejegyzés trackback címe:

https://szarenciklopedia.blog.hu/api/trackback/id/tr433243412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása